PPC reklama je nejlepší a nejrychlejší cestou, jak zviditelnit svůj web nebo e-shop na internetu.
Především ale zajistí přísun relevantní návštěvnosti za účelem zisku, objednávek či poptávek služeb.
PPC reklama není jen Google ADS a Sklik, ale také největší zbožové srovnávače Heureka a Zboží.
Máte reklamu, která nefunguje? Společně najdeme řešení, navrhneme strategii a doporučíme Vám, jak nejlépe dosáhnout cílového výkonu nebo cíle.
Naším cílem jsou nejvyšší výsledky. Představíme Vám výhody jednotlivých reklamních zdrojů. Reklamní účty nikdy nebudou vlastnictvím naší agentury. Nastavíme je tak, abyste je měli vždy pod svou kontrolou.
Poradíme Vám se správným výběrem reklamních kampaní a propagace. PPC reklama nabízí mnoho možností i pro Vaše podnikání. Společně najdeme nejlepší řešení.
Úspěšnost reklamy určují metriky PNO, ROI nebo ROAS. PPC reklamy měříme, analyzujeme a optimalizujeme za účelem zvýšení výkonnosti. Výsledky konzultujeme vždy s klientem a poskytujeme mu zpětnou vazbu.
Začátky jsou velmi těžké v každém odvětví marketingu, platí to i v případě PPC reklamy. S klientem komunikujeme prostřednictvím měsíčních reportů, které jsou konzultovány po telefonu nebo v rámci osobní schůzky.
Počátečním největším přínosem PPC reklamy je rychlost zviditelnění nového webu nebo e- shopu. Dalším krokem, tím nejdůležitějším, je relevantní návštěvnost potencionálních zákazníků, kteří Vám výraznou měrou zvýší zisk, tím pádem i objednávky, případně zvýší poptávku po Vašich službách. Název PPC vychází z anglického pay per click, což volně přeloženo znamená hrazení kreditu za proklik, který zákazníka přivede na zvolenou stránku webu nebo produkt e-shopu.