Jeho revírem jsou média. Honza začínal v Mladé frontě Dnes, několik let byl regionálním ředitelem RRM – Evropa2 a Frekvence1. Nakonec ho zlákal svět on-linu a ve společnosti Český Internet začal vést obchodní oddělení oborových portálů.
V Lewestu má na starosti vyhledávání nových příležitostí pro obchodní tým a práci s klíčovými klienty. Že je médii posedlý, ukazuje i Honzův další profesní záběr. O žurnalistice a mediálním světě pravidelně přednáší studentům na Jihočeské univerzitě, jako českobudějovický patriot inicioval a spoluzaložil městský magazín BUDLive a regionální nakladatelství Pikador Books.
Písmenka má vůbec v oblibě, pochází z knihovnické rodiny a sám napsal několik novel a románů. Když ho chcete potěšit, nejraději má dárky, které se dají vypít, nebo sníst. Ještě ale nedostal dort ve tvaru knihy, to by prý bylo úplně nejvíc.
„Inzerce je krví každého média. Nejraději mám ty příběhy, kdy vše do sebe krásně zapadá – klientovi přinesou jeho kampaně požadovaný úspěch a nám se pak tento spokojený partner pravidelně vrací.“